Norsjö IF
P10/11

Välkommen att spela fotboll med pojkar födda 2010/2011!
Vi är ett härligt gäng pojkar som tycker om att spela fotboll och ha roligt tillsammans! 😊⚽
Om du vill vara med är det bara att kontakta någon av ledarna/lagledaren (tel.nr finns under kontakt) eller komma på någon av våra träningar (tid och plats se under fliken kalender på denna sida)! 😊
Information från föreningen!
2024-04-15 20:15

Nu kommer dem skicka ut medlems- och träningsavgifter. Den kommer som en notis i sportadmin-appen samt som e-post. Är ni 3 familjemedlemmar eller flera i föreningen väljer ni "Familjemedlemskap". Annars väljer ni "Enskilt medlemskap". Kontrollera att det är rätt familjemedlemmar när ni väljer familjemedlemskap. Har ni redan betalt avgift så ignorera detta meddelande.
Om ni har några frågor, hör gärna av er till:
styrelsen@norsjoif.se

T
ill er som behöver det tipsar vi om Majblomman. Majblomman är en ideell barnrättsorganisation som delar ut ekonomiskt stöd till barn i familjer där pengarna inte räcker till. det kan handla om ett par fotbollsskor, ett barnkalas, avgifter till en fritidsaktivitet eller en jacka i rätt storlek.
Ni gör själva ansökan till majblomman. Om ni önskar stöd kan du ta kontakt med någon i NIF:s styrelse.

/Lagledaren Veronica

Lappland Soccer cup!
2024-04-02 21:24

Hej!

Nu får ni en ny kallelse till Lappland Soccer Cup i Lycksele, som spelas 28-30/6. Denna kallelsen vill jag ha svar på senast Söndag den 21/4 kl 18.00. Likadant här om ni inte svarat när kallelsen gått ut så kan ni inte vara med på cupen.

Oklart i nuläge vilket boende vi har, men gångavstånd till spelplanerna på Tannenområdet.

Måltiderna serveras på Tannbergsskolans restaurang.

Speltid 2 x25 min

Spelplatser Tannens IP och Forsmyrans IP.

Kostnad för denna cup är 900 kr, deltagaravgiften (inkl boende och mat, frukost, lunch och middag). Kommer senare med information när jag skall ha betalningen!

Ni vårdnadshavare skall finnas i närheten om det skulle hända något med erat barn. Ni kommer få skriva på en telefonlista så vi kan snabbt få tag på er om det händer något och ni måste hämta ers barn.

Närmare cup helgen så kommer ni få information om menyn, packningslista, spelschema osv.

//Lagledaren Veronica

Norsjö Cup 2024-05-18
2024-04-02 21:10

Nu börjar det närma sig första cupen och jag behöver veta snarast, men senast nu på Söndag 7/4 om ni skall vara med på våran hemma cup, Lördag 18/5. Har skickat ut en kallelse fören stund sedan som ni skall svara på.

Sista anmälningen dagen är nu på Söndag 7/4 kl 18,00. Om ni inte svarat innan dess så kommer ni inte att få vara med på cupen.

Håller på att göra spelschema och arbetsschema och därför behöver jag veta vilka som skall vara med på denna cup för att jag skall kunna göra sista justeringarna.

//Lagledaren Veronica

Om ni har frågor eller funderingar hör av er till mig på 070-622 78 59!

NIF- Kläder!
2024-03-25 13:20

Redan nu kan man spana in sortimentet och beställa NIF -kläder

Kommer även finnas ett alternativ där man kan komma och prova kläderna till rabatterade priser.

Torsdag den 18/4 kl: 16.00-19.00 i fotbollshallen, Norsjö.

Stadium kommer vara på plats för att visa upp sortimentet.

//Lagledaren

Utebliven träning under påsklovet!
2024-03-25 00:34

Hej!
Vi kör INGEN träning Söndagen 31/3 och Onsdag 3/4 pga att det är påsklov.
Vi kör träning igen Söndag 7/4 16.30-18.00, fotbollshallen.

//Lagledaren och tränarna