Information gällande Lappland Soccer Cup, Lycksele
Gäller för grabbarna som skall följa med till Lycksele och dom som skall med har jag skrivit i supertextgruppen.
Detta ingår i cupavgiften:
Logi, 2 nätter i skolsal på hårt golv. Fredag Lunch/Middag. Lördag Frukost/Lunch/Middag. Söndag Frukost/Lunch. Vi kommer att bo på Tannbergsskolan.
Våra matcher i gruppspelet:
Fredag 28/6 mot Hägglunds iofk, Tannen P1
Fredag 28/6 mot Mosjoen IL (Norskt lag), Tannen P1
Lördag 29/6 mot GUIF, Tannen P1
Slutspel- eller placeringsmatcher, ges löpande i supertextgruppen när vi vet hur det går.
Grupp- och slutspel spelas 2x25 min/match.
Frukost/Lunch/Middag beslutar vi i tränarstaben ut efter vårat spelschema. I skrivande stund har jag ingen matlista, vad som kommer att erbjudas på cupen för måltider. Restaurangen kommer vara på Tannbergsskolan, samtliga måltider kommer vi äta där.
Önskemål under cupen!
Att grabbarna har nog med energi i kroppen för att orka spela!
Föräldraansvar!
Att se till att era grabbar tar sig till/från Lycksele, alltså egen transport och ingen gemensam transport för laget. Väl på plats i Lycksele ansvarar vi ledare för grabbarna.
Se även till att grabbarna ätit ordentlig frukost innan ni åker hemifrån.
Informera era grabbar att fotbollsskor och bollspel är förbjudet inomhus på skolan. Skall vara lugnt och stilla på skolan kl 23.00.
Ni föräldrar skall finnas till hands om det händer era grabbar något så vi kan ringa er och ni hämtar, för vi ledare han inte lämna matcherna eller skolan.
Samling:
Fredag 28/6 utanför huvudentren på Tannbergsskolan Kl: 11.00 för incheckning av laget, inackordering i skolan och sedan skall vi äta lunch tillsammans med grabbarna innan första match.
Packningslista!
* Madrass att sova på, gärna ett lakan att lägga under för att undvika gnissel (till dom som har luftmadrass), sängkläder, täcke/sovsäck och kudde.
* 1-2 galger märk barnets namn, för att hänga upp ev blöta/svettiga matchkläder och handdukar.
* Skarvsladd, långt till uttag - för att blåsa upp madrasser eller ladda telefonen.
* Duschgrejer samt handduk
* Skavsårsplåster
* Öronproppar, om man är känslig för ljud
* Ev mediciner som kan tänkas behövas.
* Sovkläder, många gånger är det kallt i klassrummen
* Ryggsäck, för att kunna packa matchkläder eller överdragskläder när vi skall gå mellan skolan och planen.
* Överdragskläder (helst NIF kläder) om det är kallt/blåsigt när vi går mellan skolan och planen. Vi kanske inte duschar direkt efter matchen.
* Vattenflaska, fotbollsskor, benskydd och 2 par svarta fotbollssockar.
* Tofflor, som man kan använda inne på skolan.
* Gympa skor, om vi tar promenad och om det är för kallt för tofflor är vi går mellan skolan och planen.
* Hårsnoddar eller hårband
* Frukt/bars osv för hela helgen, för att kunna ta efter varje match.
* Skohorn
* Kort eller swish, som man kan betala med. Plus att kunna köpa kvällsfika för och snacks eller annat som önskas köpa under cupen. Godis och dricka får inte köpas förrän efter sista matchen Lördag.
* Badkläder
Information till er föräldrar, så ska ni hjälpa att packa upp i skolan och se att erat barn kommer på plats på fredag och även Söndag ska ni hjälpa till och städa och packa ihop era barns grejer i klassrummet. Tid för städning och ihop packning Söndag kommer senare i supertext gruppen.
VI ser fram emot en rolig CUP tillsammans!
// Veronica, Per och Mikael